Publicado: 17 de xuño de 2024, 13:27

Cando se achegan os exames finais de calquera tipo (ESO, Bacharelato, Universidade, Oposicións...), a ansiedade e o estrés comezan a apoderarse de moitos estudantes. Por iso dende Academia Universitaria, academia de reforzo educativo en Vigo, achegámosvos este artigo no que vos ofrecemos unha serie de recomendacións e técnicas que vos permitirán afrontar esta etapa con éxito. Sigue lendo e aprende a prepararte para os teus exames finais con confianza!

Organización e planificación

O primeiro paso para afrontar con éxito a tempada de exames finais é unha boa planificación previa. Neste sentido, aconsellamos:

• Calendario. Crea un calendario que inclúa as datas dos exames, o material a estudar e as horas que dedicarás a cada materia. É importante ser realista e dedicar máis tempo ás materias que che resulten máis difíciles.
  • Técnicas de estudo. Existen diferentes formas de aprender, algunhas máis eficaces que outras dependendo do nivel de persoa que sexas. Por este motivo, o ideal é que investigues e experimentes por ti mesmo para atopar os que mellor che funcionen. Algunhas opcións populares son os clásicos resumos, os mapas mentais, as regras mnemónicas, etc.
  • Espazo de estudo. Crea un espazo de estudo cómodo, tranquilo e sen distraccións. Ter a man todo o material necesario: libros, notas, ordenador, etc.

Hábitos de estudo

Ademais da organización, é fundamental desenvolver hábitos de estudo axeitados:

• Rutina. Establece unha rutina de estudo diaria e cúmplea escrupulosamente. É importante habituar o corpo e a mente para que estudar con regularidade se converta en algo máis da nosa vida diaria e non nunha obriga.
  • Concentración. Cando esteas estudando, evita distraccións como o teu móbil, as redes sociais ou a televisión. Busca un lugar tranquilo onde poidas concentrarte o máximo posible.
  • Descanso. É fundamental durmir o suficiente e descansar óptimo para ter a mente fresca e poder render ao máximo cada día.

Consellos adicionais

• Formar un grupo de estudo. Estudar con persoas que se están preparando para as mesmas cousas que ti pode ser unha forma eficaz de motivarse e aprender de forma cooperativa.
  • Resolve dúbidas. Non teñas medo de preguntar aos teus profesores ou compañeiros se tes dúbidas sobre algún tema. É mellor resolvelos antes de que chegue o exame.
  • Cre en ti mesmo. Ten unha actitude positiva e confía nas túas capacidades. A confianza en si mesmo é clave para o éxito en calquera área da vida, incluídos os exames.

Clases particulares en Vigo

Se precisas clases de reforzo educativo en Vigo, chegaches ao lugar axeitado. En Academia Universitaria contamos con profesores experimentados que che axudarán a superar calquera exame, xa sexa universitario, de idiomas ou doutras materias.

Contáctanos e pregúntanos sen compromiso polas nosas tarifas e horarios. Agardaremos por ti!