Actualidade e novidades de Academia Universitaria (Julio/2023)

Clases particulares en Vigo. Mostramos á actualidade e novidades da nosa academia en Vigo.

Gustaríache preparar a proba de acceso á universidade para maiores de 25 e 45 anos? 18 Xul

18/07/2023 Probas de acceso

Estás nunha etapa da túa vida na que decidiches retomar os teus estudos e acadar os teus obxectivos universitarios? Na Academia Universitaria , queremos ser o teu aliado no camiño da consecución dos teus soños académicos. A formación que necesitas Somos conscientes de que as probas de acceso á universidade para maiores de 25 e 45 anos poden ser un reto apaixonante, pero tamén é certo que sen unha preparación adecuada poden resultar ás veces abrumadoras. Coa nosa axuda e toda a vontade e esforzo ...

Ler máis