Consellos para estudar mellor na casa

Publicado: 20 de novembro de 2023, 12:15
  1. Novas
Consellos para estudar mellor na casa

Coa implantación do teletraballo , cada vez son máis as persoas que deciden converter parte das súas casas nunha pequena oficina. O mesmo ocorre coa docencia. A nosa forma de aprender e estudar sufriu un cambio importante nas últimas décadas, sendo unha tendencia crecente optar por estudar dende a comodidade da casa.

Non obstante, todo o que reluce non é ouro, e estudar na casa pode presentar certos retos, como distraerse facilmente. Por iso en Academia Universitaria preparamos este artigo onde che ofrecemos unha serie de consellos prácticos, fáciles e eficaces para sacar o máximo proveito das túas sesións de estudo na casa. Toma nota!

Crear un espazo de estudo axeitado

Non é o mesmo estudar no sofá coa televisión de fondo que estudar nun lugar especificamente deseñado para esta tarefa. Este debe ser un lugar tranquilo e libre de distraccións onde poidas concentrarte sen interrupcións. Tamén é fundamental que estea ben iluminada e dispoña dunha mesa adecuada, ademais dunha cadeira cómoda.

Establece un horario

Crear un horario de estudo regular axudarache a manter a disciplina e evitar a procrastinación. Decide cando te sentes máis alerta e concentrado durante o día e planifica as túas sesións de estudo a esa hora. Mantén unha rutina consistente para que a túa mente e corpo se acostumbren a estes momentos de aprendizaxe.

Establecer obxectivos

O ser humano necesita propósitos para motivarse e dar sentido á súa vida. Antes de comezar a estudar, establece obxectivos claros e alcanzables para cada sesión. Divide os teus estudos en tarefas máis pequenas e celebra os teus logros mentres os acadas.

Elimina as distraccións dixitais

Non é ningún segredo que temos un problema de adicción (en maior ou menor gravidade) aos nosos teléfonos móbiles. É por iso que debes apagar o teu teléfono intelixente durante as túas sesións de estudo. Se precisas usar o teu ordenador, hai aplicacións e extensións deseñadas para bloquear temporalmente os sitios web que distraen.

Fai pausas

O estudo constante pode drenar a túa enerxía mental. Asegúrate de programar pausas regulares durante as túas sesións de estudo para relaxarte e recargar baterías. Ademais, tómase un tempo libre para realizar actividades que che gusten, que che axudarán a manter un equilibrio entre estudo e lecer.

Avaliar os resultados

Revisa o teu enfoque de estudo cada X tempo e analiza o que funciona e o que non. Se atopas áreas que precisan mellorar, non dubides en axustar a túa rutina e métodos de estudo en consecuencia. A flexibilidade é clave para unha aprendizaxe eficaz e sostible.

Necesitas axuda coas túas clases?

En Academia Universitaria entendemos que cada alumno é único, por iso ofrecemos clases particulares e reforzo educativo personalizado. Contacta connosco e pregunta todo o que precisas saber sobre os nosos prezos, horarios e outras dúbidas.