Consellos para mellorar as túas notas e prepararte para os exames

Publicado: 01 de abril de 2024, 12:14
Consellos para mellorar as túas notas e prepararte para os exames

A chegada dos exames é sempre un momento de nervios e estrés para os estudantes. Non obstante, cunha boa preparación, é posible afrontalos con confianza e obter bos resultados.

Na Academia Universitaria , centro de reforzo educativo de Vigo , axudámosche a preparar os exames dunha forma eficaz e eficiente . Toma nota das recomendacións que che damos a continuación!

1. Planifica o teu estudo

O primeiro paso que debes dar é planificar o teu estudo. Isto axudarache a organizarte e evitar deixar todo para o último momento . Para iso, debes ter en conta os seguintes aspectos:

• O tempo que tes dispoñible. Canto tempo tes para estudar antes do exame?
  • O programa que necesitas para estudar. Que temas son os máis importantes?
  • As túas necesidades de aprendizaxe. Que técnicas de estudo funcionan mellor para ti?

Unha vez que teñas respostas claras a estas preguntas, podes comezar a elaborar un plan de estudo.

2. Aproveita as túas horas máis produtivas

Cada persoa ten as súas horas máis produtivas , é dicir, as horas do día nas que mellor se concentra e estuda. Non todos somos iguais, polo que non debes sentirte mal se non te ergues cedo para estudar, porque quizais vaia mellor pola tarde ou pola noite.

3. Facer esquemas e resumos

Os esquemas e os resumos son unha excelente forma de organizar a información e facilitar a aprendizaxe . Cando esteas estudando un tema, toma notas ou fai un esquema que resuma a información máis importante. Isto axudarache a comprender mellor o tema e lembralo máis facilmente.

4. Lugar do estudo

Para mellorar a calidade do estudo, é fundamental facelo nunha sala insonorizada, onde haxa luz natural , cunha cadeira e mesa cómodas.

5. Fai pausas regulares

É importante facer pausas regulares cando esteas estudando. Estes axudarán a manter a concentración e evitarán que caia na fatiga . Na Academia Universitaria recomendamos a regra do 50-10, é dicir, que por cada hora hai que dedicar 50 minutos a estudar e 10 a descansar.

6. Durme ben

Cando non dormes o suficiente, a túa capacidade de concentración e de aprendizaxe redúcese. Debemos sentirnos descansados para que o noso cerebro funcione ao máximo . Tenta durmir polo menos 8 horas cada noite durante a semana do exame.

7. Práctica con exercicios doutros anos

Os exercicios doutros cursos son unha excelente forma de preparar os exames , xa que, aínda que o normal é que non sexan os mesmos, serán do mesmo estilo e axudarán a avaliar o teu nivel de coñecementos.

8. Ir a unha academia profesional

Ademais de todo o mencionado anteriormente, tamén é recomendable acudir unhas horas á semana a unha academia privada como a Academia Universitaria. No noso centro educativo de Vigo impartimos todo tipo de clases: idiomas , para superar as probas de acceso á universidade , etc.

Necesitas a nosa axuda?

Se queres máis información sobre os métodos que utilizamos na nosa academia, non dubides en contactar connosco. Na Academia Universitaria atoparás a axuda que necesitas .