Cursos intensivos de francés para principiantes e intermedios

Publicado: 01 de xullo de 2024, 08:00
  1. Francés
Cursos intensivos de francés para principiantes e intermedios

Apaixónache a cultura francesa? Soñas con viaxar ao país veciño e poder comunicarte sen problemas cos locais? Necesitas mellorar o teu nivel de francés para os teus estudos ou traballo? Na Academia Universitaria, centro de reforzo educativo de Vigo, ofrecémosche cursos intensivos de francés para principiantes e intermedios que se adaptan ás túas necesidades.

Que che espera nos nosos cursos?

Aprenderás francés de forma rápida e eficiente grazas á nosa metodoloxía innovadora e dinámica. Na Academia Universitaria preocúpanos ofrecerche unha experiencia de aprendizaxe única, por iso as nosas clases caracterízanse por:

• Grupos reducidos, para que recibas a atención personalizada que precisas e poidas practicar a lingua cos teus compañeiros.
  • Profesores nativos e altamente cualificados que che transmitirán a súa paixón pola lingua e axudaranche a superar as túas dificultades.
  • Metodoloxía innovadora e dinámica. Ensinamos francés dunha forma divertida e interactiva, utilizando diferentes recursos como xogos, cancións, películas e actividades culturais.
  • Material didáctico actualizado. Facilitarémosche todo o material necesario para que poidas seguir aprendendo pola túa conta.
  • Clases presenciais e en liña. Escolle a modalidade que mellor se adapte ao teu ritmo de vida.
  • Horarios flexibles. Na nosa academia de idiomas de Vigo acollemos a estudantes de todas as condicións e idades, polo que nos adaptamos aos diferentes horarios que poidas ter para compatibilizala cos teus estudos, traballo e vida social.

Por que aprender francés?

Aínda que é certo que o inglés é a lingua internacional hoxe en día, no mundo altamente competitivo no que vivimos, non abonda con dominar a lingua de Shakespeare. É por iso que aprender francés pode abrirche moitas portas. Esta lingua é oficial en 29 países, incluíndo Francia, Bélxica, Suíza, Canadá e varios países de África. Dominalo proporcionarache as seguintes vantaxes:

• Poderás viaxar e comunicarte con persoas de todo o mundo. O francés abrirá as portas a novos destinos e permitirá conectar con persoas de diferentes culturas.
  • Terás acceso a unha ampla oferta cultural e educativa. Francia é un dos países con maior historia e tradición cultural. Aprender francés permitirache gozar das súas películas, libros, música e arte na súa versión orixinal.
  • Mellorarás as túas oportunidades laborais. O dominio do francés é un gran valor engadido no mercado laboral actual. Moitas empresas buscan profesionais que poidan comunicarse nesta lingua.

Reserva xa a túa praza e comeza a aprender francés en Vigo

Os cursos intensivos de idiomas que ofrecemos na Academia Universitaria son a mellor opción para aprender francés en Vigo de forma rápida e eficiente. Reserva a túa praza canto antes e non perdas esta oportunidade. Agardamosche cos brazos abertos!