De Primaria a Universidade: reforzo en todas as etapas

Publicado: 16 de abril de 2024, 08:31
De Primaria a Universidade: reforzo en todas as etapas

Na Academia Universitaria somos conscientes de que a educación é un piar fundamental para o desenvolvemento persoal e profesional das persoas. Por iso, na nosa Academia de Vigo ofrecemos clases de reforzo educativo para todas as etapas, dende Primaria ata Universidade. Queres coñecer os motivos polos que somos referencia para centos de estudantes? Segue lendo connosco!

Por que escoller a Academia Universitaria?

Na Academia Universitaria impartimos clases particulares para estudantes de Primaria, ESO, Bacharelato, FP ou Universidade, ademais de ser un centro de ensino de idiomas . Son moitas as razóns polas que nos convertemos nunha das academias máis populares da cidade olívica. A continuación destacamos algúns dos aspectos que nos definen:

Clases personalizadas

Na Academia Universitaria as clases adáptanse ás necesidades individuais de cada alumno. O profesorado traballa con cada estudante para identificar os seus puntos fortes e débiles e desenvolver un plan de estudo personalizado . Deste xeito, o alumnado pode progresar ao seu ritmo e acadar os seus obxectivos académicos.

Pequenos grupos

Os nosos grupos de clase son pequenos, entre 5 e 10 alumnos . Isto permite ao profesorado atender individualmente a cada alumno e ofrecer unha docencia máis eficaz.

Persoal docente próximo e cualificado

O noso profesorado está formado por profesores con moitos anos de experiencia docente . Ademais, caracterízanse polo seu trato próximo e polo seu compromiso coa educación dos seus alumnos.

Horario amplo e flexible

Na Academia Universitaria poñemos a disposición dos nosos alumnos uns horarios amplos e flexibles para que elixan o que mellor se adapte ás súas circunstancias. Podes asistir ás nosas clases cando máis che conveña, podendo compaxinar os teus estudos con outras actividades.

Inscrición gratuíta

Na Academia Universitaria cremos en dar oportunidades a todas as persoas por igual, por iso ofrecemos todas as facilidades económicas posibles. Ademais das nosas tarifas competitivas, a matrícula na nosa academia é gratuíta, con aforro para as familias. Así mesmo, podes obter un desconto do 10% se chegas acompañado dun familiar.

Que materias impartimos?

Na Academia Universitaria impartimos clases de reforzo en todas as materias, tanto obrigatorias como optativas. Entre eles, destacamos:

• Matemáticas
  • Física
  • Química
  • Bioloxía
  • Xeoloxía
  • Debuxo técnico
  • Historia
  • Lingua española
  • Inglés
  • Francés
  • Galego
  • Latín

Como rexistrarse?

Para inscribirse na Academia Universitaria , só tes que poñerte en contacto connosco, ben por teléfono, correo electrónico, formulario web ou visitando as nosas instalacións. Facilitarémosche toda a información que precises para aclarar as túas dúbidas.

Xa non o penses! Se queres mellorar os teus resultados académicos, confía na Academia Universitaria de Vigo .