Flexibilidade horaria: adapta as túas clases ao teu horario

Publicado: 06 de febreiro de 2024, 08:44
  1. Novas
Flexibilidade horaria: adapta as túas clases ao teu horario

Buscas un centro docente en Vigo que teña a máxima flexibilidade horaria ? Chegaches ao lugar indicado! Na Academia Universitaria convertémonos nun referente na cidade olímpica grazas a ofrecer clases particulares en grupos reducidos, con horarios extremadamente flexibles e adaptados ás necesidades particulares do noso alumnado.

Neste artigo contámosche por que é importante contar cunha academia que che permita adaptar as clases ao teu horario particular, e así compatibilizar a docencia co traballo ou coa túa vida social.

Que é a flexibilidade horaria?

Cando falamos de flexibilidade horaria en termos académicos referímonos a permitir que o alumnado elixa o horario que mellor se adapte ás súas circunstancias e necesidades. Na Academia Universitaria ofrecemos clases en grupos reducidos tanto en horario de mañá como de tarde, para ofrecer unha atención máis personalizada por parte dun equipo de profesores altamente cualificados con moitos anos de experiencia profesional ás súas costas.

A nosa capacidade de adaptación ao tempo é importante porque permite aos estudantes adaptar as súas clases ao seu horario. Isto significa que poden asistir ás clases cando máis lles conveña, o que fai que o enfoque sexa máis positivo dende o principio e acudan con máis ganas. Deste xeito poderán conciliar os seus estudos con outras responsabilidades, como o traballo, o lecer ou a familia.

Ademais, os horarios flexibles facilitan que os estudantes se manteñan motivados e comprometidos cos seus estudos. Ao poder elixir o mellor momento para as súas posibilidades, garantimos que estean no seu mellor momento para aprender.

Como pode axudarche o horario flexible?

O horario flexible pode axudarche de moitas maneiras. Por exemplo, se tes un traballo a tempo completo ou unha familia que coidar, podes escoller un horario que che permita asistir ás clases sen ter que sacrificar outras responsabilidades.

Tamén podes escoller un horario que che permita aproveitar ao máximo o teu tempo de estudo e as horas nas que tes un mellor rendemento. Se es unha persoa matinal podes optar por asistir ás clases cedo pola mañá para aproveitar ao máximo a túa enerxía e concentración.

Se, pola contra, adoita quedarse ata tarde e te atopas máis activo a medida que pasan as horas, o mellor é que te achegues ao noso centro de estudos pola noite.

En definitiva, na Academia Universitaria , ofrecemos clases particulares en grupos reducidos para estudantes de primaria, secundaria, bacharelato e universidade. Destacamos pola calidade do noso profesorado, o noso horario flexible e a oferta de matrícula gratuíta para axudarche a alcanzar os teus obxectivos académicos. Contáctanos para máis información!