Inscribete no curso preparatorio das probas de acceso á universidade na Academia Universitaria

Publicado: 01 de xaneiro de 2024, 17:00
  1. Probas de acceso

Aquelas persoas maiores de 25 ou 45 anos que non superaron a Selectividade pero desexen cursar un grao universitario, teñen a posibilidade de facelo grazas ás probas de acceso á universidade. Estas probas realízanse anualmente polas propias universidades para dar a oportunidade a quen non posúe ningún título (por exemplo, unha formación profesional ou un Bacharelato) que lles permita acceder aos estudos universitarios.

Na Academia Universitaria, a nosa academia de Vigo, ofrecemos cursos preparatorios para que superes estes exames con éxito. Queres saber máis sobre iso? Queda e le connosco.

Como son as probas de acceso á universidade?

As probas de acceso á universidade en España para maiores de 25 anos constan de dúas fases: unha fase xeral e outra específica. Na fase xeral avalíase as competencias en lingua castelá e unha lingua estranxeira, así como as competencias matemáticas. Nas rexións onde existe unha lingua cooficial adoita engadirse unha cuarta materia relacionada con esta lingua.

A fase específica permite que o alumno elixa materias relacionadas coa titulación universitaria á que aspira. Os exames son de opción múltiple e escritos. A nota final calcúlase facendo a media de ambas as fases. Para aprobar é necesaria unha puntuación mínima en cada fase.

A importancia de prepararse

Un erro que comete moitos estudantes é crer que só por ter unha certa idade pode superar con éxito exames similares aos de 2o de Bacharelato ou ás probas de Selectividade. Nada máis lonxe da realidade, se non te preparas especificamente para estes exames, hai unha probabilidade moi alta de que non os superes.

As puntuacións obtidas nestas probas adoitan ser un factor determinante para a admisión a universidades e programas específicos. Polo tanto, unha preparación adecuada para estes exames é fundamental para garantir un futuro académico exitoso.

Como podemos axudarche?

• Programas de estudo personalizados. Adaptámonos ás necesidades individuais de cada un dos nosos alumnos.
  • Persoal docente cualificado. O noso profesorado está especializado nas materias que se avalían nas probas de acceso á universidade.
  • Material de estudo de calidade. Na Academia Universitaria ofrecemos ao noso alumnado o material indispensable para a preparación exitosa dos exames, complementado con clases presenciais dirixidas polo noso profesorado, garantindo así o seu éxito académico.
  • Simulacros de exames. Unha parte fundamental da preparación son os exames simulados. Deste xeito axudarémosche a familiarizarte co formato e a xestionar mellor o teu tempo durante a proba.

En resumo, as probas de acceso á universidade son un paso crucial no camiño cara á educación superior. Se estás decidido a entrar na universidade, non subestimes o valor dunha boa preparación e inscríbete no curso preparatorio da Academia Universitaria, a túa academia de confianza en Vigo.