Os requisitos e trámite para acceder á universidade se tes máis de 25 ou 45 anos

Publicado: 19 de decembro de 2023, 09:47
  1. Probas de acceso

A vontade de continuar cos estudos superiores non ten límite de idade, e en España existen rutas específicas para quen desexen ingresar na universidade despois dos 25 ou 45 anos. Dado que esta é unha información moi relevante para decenas de persoas, da Academia Universitaria, a túa academia de Vigo, se a necesitas para volver á universidade, irémosche os datos xerais deste tipo de acceso.

Acceso á universidade para maiores de 25 anos

Segundo a normativa vixente, debes ter cumpridos 25 anos no ano en que se realice a proba. O proceso consiste na túa inscrición, exame e agarda das cualificacións:

• Inscrición para o exame

A primeira fase consiste na inscrición na Proba de Acceso á Universidade para Maiores de 25, que en cada comunidade autónoma pode ter un nome determinado, pero o obxecto é sempre o mesmo. Tes que prestar atención ás datas exactas de matrícula en cada universidade. Dende Academia Universitaria podemos axudarche a controlar as chamadas dende calquera centro de España, pero especialmente dende a nosa contorna (universidades galegas ou de Castela e León).

• Exame para maiores de 25 anos

A Proba de Acceso á Universidade para Maiores de 25 consta de dúas fases: unha xeral (comentario de texto, proba de lingua castelá e proba de lingua estranxeira) e outra específica da rama que elixa o estudante.

• Cualificación

Para ser considerado apto é necesario obter unha puntuación mínima establecida por cada universidade. Os resultados publícanse con carácter xeral no mes de xullo e os estudantes que superen a proba poden solicitar praza nas titulacións que desexen.

Acceso á universidade para maiores de 45 anos

Como no caso anterior, debes ter cumpridos como mínimo 45 anos no ano en que se realiza a proba, pero coa diferenza de que existen vías de acceso para quen acredite unha sólida experiencia profesional. En caso contrario, este é o proceso xeral:

• Inscrición no exame para maiores de 45 anos

Ao igual que no caso anterior, a matrícula realízase nas datas establecidas por cada universidade e hai que escoller a titulación á que se desexa acceder.

• Exame para maiores de 45 anos

A proba consta de dúas partes: unha fase xeral con varias probas de competencias xerais e específicas do estudo e, ademais, unha entrevista persoal na que se avalía o candidato con máis detalle.

• Cualificación

Do mesmo xeito que no caso dos maiores de 25 anos, deberá acadar unha puntuación mínima establecida por cada universidade para ser considerado apto. Os resultados publícanse no mes de xullo, e os que superen poden optar á praza na titulación que elixa.

Necesitas superar unha proba de acceso para maiores de 25 ou 45 anos?

Acceder á universidade despois dos 25 ou 45 anos é unha opción máis que viable en España. Os requisitos e o proceso varían segundo a idade, pero en ambos os casos é fundamental prestar atención ás datas de matrícula e preparar adecuadamente as probas, algo no que podemos axudarche dende a nosa Academia Universitaria de Vigo. Estamos á vosa disposición para resolver calquera dúbida.