Prepárate para o vindeiro curso cos nosos cursos de verán

Publicado: 18 de marzo de 2024, 15:50
  1. Novas
Prepárate para o vindeiro curso cos nosos cursos de verán

O verán é a estación favorita de moitas persoas por varias razóns. En primeiro lugar, os días longos e soleados lévannos a pasar máis tempo fóra da casa, socializando e refrescándonos da calor nas praias e nas piscinas. É, en definitiva, un momento para descansar, desconectar e pasalo ben.

Non obstante, o maior tempo libre que dispoñemos durante os meses de verán tamén se pode aproveitar para prepararnos mellor academicamente. Se queres comezar o teu novo curso con bo pé, os cursos de verán da Academia Universitaria son a mellor opción para ti. Queres saber o que ofrecemos no noso centro de reforzo educativo de Vigo ? Segue lendo!

Por que escoller a Academia Universitaria?

Son moitos os motivos polos que nos convertemos nun referente do sector na Cidade Olívica. A continuación destacamos os principais motivos que nos converten na alternativa preferida de moitos estudantes:

Versatilidade

Na Academia Universitaria ofrecemos unha gran variedade de cursos de verán para estudantes de todas as idades e niveis académicos. Deste xeito, os nosos cursos están dirixidos tanto a estudantes de primaria, ESO ou bacharelato, como a aqueles que estean cursando ciclos formativos de FP ou na universidade.

En función dos teus desexos, podes escoller entre clases de reforzo de materias específicas, cursos de preparación para as probas de acceso a ciclos formativos de grao medio e superior ou á universidade , así como clases de aprendizaxe de idiomas . Contamos con profesorado altamente cualificado para todo tipo de circunstancias.

Personalización

Entendemos que cada alumno ten necesidades específicas, por iso cremos firmemente na ensinanza personalizada e en grupos reducidos . As clases xenéricas para moitas persoas quedaron obsoletas.

Metodoloxía

O segredo dunha aprendizaxe eficaz reside en ofrecer clases amenas e divertidas, nun ambiente agradable e motivador . A taxa de éxito dos nosos alumnos corrobora que as nosas estratexias e técnicas de estudo son eficaces.

Inscrición gratuíta

Na Academia Universitaria ofrecemos todas as facilidades posibles para estudar no noso centro. Os nosos cursos son máis baratos que a media e non terás que pagar nada para inscribirte.

Flexibilidade

Ofrecemos unha gran variedade de horarios e grupos para que atopes o que mellor se adapte a ti. Poderás compaxinar as túas clases coas túas obrigas laborais ou compromisos sociais. Xa non terás escusa para non estudar!

Solicita máis información

Se queres coñecer máis sobre os nosos cursos de verán ou calquera outro dos servizos educativos que ofrecemos, non dubides en poñerte en contacto co equipo da Academia Universitaria de Vigo e solicitar información sen ningún tipo de compromiso. Estaremos encantados de axudarche!