Probas de acceso a Ciclos Medio e Superior: prepárate connosco

Publicado: 19 de febreiro de 2024, 13:10
  1. Probas de acceso
Probas de acceso a Ciclos Medio e Superior: prepárate connosco

Gustaríache cursar un ciclo medio ou superior de Formación Profesional (FP a partir de agora) pero non tes os requisitos que che permitan cursalos? Non te preocupes, hai alternativas! Na Academia Universitaria ofrecemos clases de reforzo en Vigo para as probas que se celebran anualmente e que dan acceso directo a elas. A continuación contámosche todo o que necesitas saber sobre el.

Cales son as probas de acceso aos graos medio e superior de FP?

As probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e superior en España son unhas probas que ofrecen unha oportunidade a quen desexa obter un título de FP sen ter realizado os estudos previos esixidos. A continuación indicámosche que condicións debes cumprir e como son:

Acceso ao grao medio

• Ter cumpridos 17 anos ou cumprir 17 no ano natural no que se realice a proba e non posuír unha titulación académica ou estudos que permitan o acceso directo a ciclos formativos de grao medio.
  • Esta proba adoita incluír exercicios de lingua castelá, lingua galega, lingua estranxeira (inglés ou francés), matemáticas e competencia na interacción co mundo físico e nas tecnoloxías.

Acceso a grao superior

• Ter cumpridos 19 anos ou ter cumpridos no ano de realización da proba e non reunir os requisitos académicos necesarios para poder asistir a ensinanzas superiores.
  • O exame é similar ao da proba de acceso de grao medio, pero cunha parte específica máis desenvolvida e relacionada coa familia profesional do ciclo superior ao que se quere acceder.

Estas probas varían lixeiramente segundo a comunidade autónoma en España, xa que a competencia en educación transfírese ás comunidades autónomas. Polo tanto, os detalles exactos poden diferir.

Por que prepararse coa Academia Universitaria?

Na Academia Universitaria contamos con profesores particulares especialmente especializados en preparar aos nosos alumnos para aprobar o acceso aos ciclos medios e superiores. As nosas clases impártense sempre en grupos reducidos, para garantir unha atención máis personalizada e un ambiente de aprendizaxe favorable.

Temos un enfoque pedagóxico adaptado ás necesidades individuais de cada alumno. Entendemos que cada persoa ten fortalezas e debilidades únicas, polo que personalizamos as nosas clases para optimizar a túa aprendizaxe. Así, asegurámosche que chegarás o día da proba sentíndote preparado e seguro.

Por outra banda, na nosa academia de Vigo ocupámonos de facilitarche material didáctico actualizado que se axuste aos requisitos e cambios nas probas de acceso. Temos unha gran variedade de recursos, desde manuais ata plataformas dixitais interactivas, para axudarche a comprender conceptos clave e practicalos de forma eficaz.

Non esperes máis e contacta connosco. Na Academia Universitaria axudarémosche a conseguir os teus obxectivos educativos e profesionais.