Queres aprender inglés? Chámanos!

Publicado: 05 de marzo de 2024, 09:29
  1. INGLÉS
Queres aprender inglés? Chámanos!

O inglés é a lingua máis falada e demandada do mundo , tanto a nivel profesional como persoal. Coñecer inglés abre as portas a novas oportunidades, permíteche comunicarte con persoas de diferentes culturas e enriqueceche como persoa. Non obstante, aprender inglés non sempre é doado, especialmente se non tes o apoio adecuado.

Por iso, na Academia Universitaria ofrecémosche clases de inglés de calidade en Vigo , adaptadas ao teu nivel e aos teus obxectivos. Somos unha academia de idiomas que leva máis de 20 anos ensinando inglés a estudantes de todas as idades e niveis , dende primaria ata universidade, pasando por secundaria, bacharelato e probas de acceso.

As túas clases de inglés en Vigo

As nosas clases de inglés en Vigo impártense en grupos reducidos , con horarios flexibles e con profesores nativos ou bilingües, con ampla experiencia e formación. O noso método baséase no enfoque comunicativo, que fomenta a interacción oral e a práctica das catro habilidades: a comprensión e expresión oral e escrita.

Ademais, na nosa academia de inglés preparámoste para os exames oficiais de Cambridge , que acreditan o teu nivel de inglés e te acreditan para acceder a estudos superiores, bolsas, traballos ou viaxes ao estranxeiro. Axudámosche a superar as probas con éxito, proporcionándoche material didáctico, simulacros de exames e consellos prácticos.

Consellos para sacar o máximo proveito das túas clases de inglés

As clases de inglés nunha academia son unha excelente forma de aprender o idioma , pero para que sexan realmente eficaces, podemos darche algúns consellos que che axudarán a optimizar o teu tempo e esforzo. Toma boas notas!

Asiste a todas as clases e participa activamente

Parece obvio, pero é fundamental que non perdas ningunha clase e que aproveites cada minuto para practicar o idioma . Non te limites a escoitar ao profesor ou aos teus compañeiros, senón que intenta intervir sempre que poidas, facendo preguntas, opinando ou resolvendo dúbidas.

Fai a túa tarefa e repasa o aprendido

As clases na academia son só parte do proceso de aprendizaxe . Para consolidar o visto na clase é importante que fagas os exercicios que che envían os nosos profesores e que repases a gramática, o vocabulario e a pronuncia. Dedica, sempre que poidas, polo menos media hora diaria a estudar inglés fóra das aulas.

Le, escoita e fala inglés tanto como poidas

Ademais de estudar a teoría, é fundamental que expoñas a túa mente á lingua dun xeito natural e divertido . Para iso, podes ler libros, revistas ou blogs en inglés sobre temas que che interesen, escoitar podcasts, cancións ou audiolibros en inglés adaptados ao teu nivel, ou ver películas, series ou vídeos en inglés con subtítulos. Tamén podes buscar oportunidades para falar inglés con falantes nativos ou con outros estudantes, en persoa ou en liña.

Solicita comentarios e valora o teu progreso

Tamén consideramos necesario que solicites comentarios ao profesor e aos teus compañeiros sobre o teu rendemento nas clases de inglés. Deste xeito poderás saber que aspectos dominas e cales cómpre reforzar ou mellorar.

En calquera caso, non o dubides e, se queres aprender inglés dun xeito efectivo, divertido e personalizado , chámanos! Estaremos encantados de axudarche e ofrecerche unha clase de proba gratuíta. Agardámoste na Academia Universitaria, a túa academia de inglés en Vigo !